Radionica za polaznike njemačkog jezika: "Deutsch-Trend in der Werbung“

Za polaznike njemačkog jezika stupnjeva B1b, B2a, B2b organizirana je radionica „Deutch-Trend in der Werbung“ (Njemački trend u reklami). Voditeljica događanja, Maja, polaznike je motivirala zajedničkom diskusijom s pitanjem što su zapravo reklame te što polaznici misle o njima? Raspravljalo se o postojećim strategijama reklamiranja, a najviše pažnje privukle su video reklame. Njih su polaznici ocjenjivali te određivali koja im je ciljana skupina te kakav imaju utjecaj na potrošače. Za kraj, polaznici su razrađivali ideje za svoje reklame.

Podijeli članak

Želiš biti u toku s novostima?

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima.