U sklopu našeg Novogodišnjeg putovanja u Berlin u organizaciji Otto centra njemačkog jezika, uz puno zabave i mnogo prilika za vježbanje njemačkog jezika, putovanje je bilo odlično za upoznavanje njemačke kulture. Kakav je utjecaj kroz godine imala filmska industrija na kulturnu sliku Njemačke, Europe, pa i cijelog svijeta imali smo prilike doživjeti u berlinskom Filmmuseumu.
Muzej je smješten u izvanrednom ambijentu Sony centra na Potsdamer Platzu, a njegovi eksponati i multimedijalne instalacije provele su nas kroz 120 godina filmske povjesti.
Pioniri filma i prve dive (1895–1918)Tehnički izumi koji slikama daju život. Prve boje, prve animacije, prve zvijezde.
CALIGARI (1919/20) Ekspresionizam u horor filmu.
Film in the Weimarskoj Republici (1918–1933) Era klasičnog njemačkog nijemog filma i prvi filmovi sa zvukom. Njemačko kino zauzima svoje mjesto na globalnom planu, čak je i Holywood impresioniran.
METROPOLIS (1927) Znanstvena fantastika. Katastrofe ispod i iznad zemlje. Dobra Maria pobjeđuje zlu Mariu – robota.
Transatlantic (1918–1933) Život na palubi. Druga karijera za mnoge njemačke filmske djelatnike bila je preko bare.
Marlene Dietrich (1901–1992) Rođena berlinka internacionalna zvijezda. Muzej predstavlja kolekciju važnijih i najiteresantnijih detalja s njezinog posjeda.
Olympia (1936–1938) Olimpijske igre za vrijeme Nacizma. Kako je Leni Riefenstahl režirao “Olympic Stadium”.
Film u službi Nacizma (1933–1945) Propaganda koja propagira mobilizaciju i komedije koje nude zabavu, nepoželjni bivaju izgnani ili izbrisani.
Film u izgnanstvu (1933–1945) Hollywood je spas za sve izgnane od strane Nazi režima.
Od poslijeratnih godina do danas (1945–2000) Kako se film mijenjao u podjeljenoj njemačkoj.
Umjetni svjetovi: Ray Harryhausen pogled u radionicu jedinstvenog stop-motion umjetnika. Hydra i Medusa, Satiri i Kiklopi. Bliski susreti treće vrste, Robocop, Darth Vader i Alieni. Svemirski brodovi i Leteći tanjuri.